Gama Gulvservice tilbyder bedre rådgivning via Live Chat

Date Added: April 22, 2009

Author: Gama Gulvservice

Et af Danmarks førende firmaer inden for afslibning og efterbehandling af gulve, Gama Gulvservice, introducerer en ny og for branchen ganske innovativ online metode til at højne servicen for virksomhedens mange kunder. Det nye tiltag kaldes ”Live Chat” og har allerede medført øget travlhed hos Gama Gulvservice siden introduktionen.

 

Live Chat holder kunden i hånden

Hos Gama Gulvservice er man eksperter i alle facetter af afslibning og efterbehandling af trægulve, og den viden og erfaring vil virksomheden gerne dele med eksisterende og fremtidige kunder på virksomhedens velbesøgte hjemmeside, www.gamagulvservice.dk.

Således har Gama Gulvservice fået udviklet en innovativ metode til effektivt at kunne tilbyde besøgende på hjemmesiden rådgivning, tips og hurtige svar på spørgsmål om for eksempel renoveringspuljen, efterbehandling af gulve, priser på afslibning og så videre i form af en let anvendelig Live Chat, som sætter den besøgende i direkte kontakt med en kompetent medarbejder hos Gama Gulvservice.

 

”Vi ønskede at tilbyde vores kunder en fleksibel og nem måde at få rådgivning om vores serviceydelser inden for afslibning og efterbehandling af trægulve, og samtidig så vi en mulighed for at skabe en større variation i vores medarbejderes arbejde med kundeservice,” fortæller Tomica Rajovic, der er indehaver af Gama Gulvservice.

 

Hurtigere rådgivning direkte fra hjemmesiden

Det nye kommunikationstiltag, som Gama Gulvservice er først med i branchen, er tilgængeligt på alle hverdage fra kl. 9-15 og er unikt ved, at det giver kunden en følelse af, at han/hun ikke er alene, og at hjælpen er lige ved fingrene. Det kan indimellem virke som en barriere at skulle løfte røret og ringe eller skrive en e-mail, men med Live Chat er det super simpelt og hurtigt lige at stille et spørgsmål til en af Gama Gulvservices kundeservicemedarbejdere. 

 

”Vi har tre computere koblet på Live Chat, så typisk er der ingen ventetid, når man gerne vil i kontakt med os,” siger Tomica Rajovic og fortsætter: ”Ydermere har vi rent teknisk mulighed for at tage kontakt til de besøgende på vores hjemmeside for at spørge dem ad, om vi kan hjælpe med noget. Alt i alt kan vi se, at vi nu kan give de mange besøgende på vores hjemmeside en langt mere direkte service end tidligere”.

 

Brugerne har taget godt imod Live Chat

Live Chat har nu kørt i 4 uger, og Gama Gulvservice oplever, at kunderne har taget godt imod den nye kontaktmulighed. Gama Gulvservices hjemmeside besøges af ikke færre end 5-600 personer om dagen, og en del af disse, som måske ellers ikke ville have kontaktet virksomheden, stiller nu spørgsmål om, hvordan man indgiver en ansøgning om midler fra renoveringspuljen og helt specifikke spørgsmål om gulvafslibning og vedligeholdelse af trægulve.

 

”Vi kan se, at samtaler med kunderne via Live Chat typisk har en varighed på ca. 6 minutter, og det er vores oplevelse, at vi nu får etableret dialoger med kunder, som måske ellers ville have forladt vores hjemmeside uden at kontakte os. Det er i hvert fald tydeligt at se, at vi får sendt flere tilbud ud ad døren nu sammenlignet med tidligere,” siger Tomica Rajovic.

 

Gama Gulvservice blev etableret den 1. marts 2008 af Tomica Rajovic, der har mange års erfaring inden for udførelse af alle former for opgaver med gulve. Hos Gama Gulvservice satser man ikke på at være de billigste, men derimod på at levere kvalitetsløsninger, der holder i mange år frem til kundernes fulde tilfredshed, og virksomheden har allerede haft fornøjelsen af at overgå mange kunders forventninger.